Írány a nagybetűs élet

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy ezen keresztül is barátaimmal ismerőseimmel tarthassam a kapcsolatot. Ja és persze ha valakit érdekel, az EVS, és Észtország, akkor itt olvashasson róla:-)

Friss topikok

Linkblog

2011.09.18. 22:10 tonata

So cooool

Eltelt az első hét, és még mindig szerencsésnek érzem magam...Józsi hány hetet adtál a gyerekekkel kapcsban??

Szóval igazából csak pénteken volt, amikor anyuka majdnem egész nap távol volt, akkor fel is kellett emelnem a hangom a gyerekeknél, és többször mint 10 x el kellett mondanom vmit, de beleszámoltam az időbe. Szóval nem késtünk a  suliból. Anyukától kérdeztem, h nem kell-e korábban kelnem, mivel mikor én kelek, akkor szinte már mindenki megreggelizett, és esetleg le is tusolt, de azt mondta, h addig intézi a gyerekeket, szóval nem. Nagyon kedves laza az anyuka, ma átbeszéltük a jövő heti menetrendet...mindent ő is jegyzetel, így letudom csekkolni a dolgokat... Ezt hasznosnak tartom.. Nagyon nagyon kedves az anyuka, egyszerűen egy fantasztikus családot sikerült kifognom. Ja és Thomas a legnagyobb( bár mintha ő mindig mintha mindent csak udvariasságból tenne, és mondana) de megjegyezte, h én vagyok a legjobb aupair, aki eddig volt nekik. Azóta rájöttem, h talán azért volt, mert előtte együtt néztük a focimérkőzést, és ugyanannak a csapatnak szurkoltam.:-)

Szóval Thomassal talán a foci a közös, William pedig Tae Kune Do-t tanít nekem, a kislány, meg...mert én is az vagyok:-)

Mi is történt velem? Körbejártam Chacombet- ami nem volt nagyon sok idő. Képek fenn.

Tegnap a legközelebbi városba banburybe mentem, és elköltöttem pénzem:-) Na jó nem mindent...egy része amit vettem...képek fenn:-)

Ma pedig találkoztam Banbury-ben egy magyarral...jó volt csinálni vmit, kedves, barátságos, de lelombozódtam az angol tudásomról való megállapítása után...szóba jött, az angolom, és megkaptam a megjegyzést, h még az alap kezdő nyelvtant, sem használom jól. :-( Sokat kell tanulnom..nagyon sokat! De sokat segített, mert körbemutatott minden (nagyon sok mókus van itt), megittunk együtt vmit, és még egy sulit is mutatott ahol ingyenes az angol oktatás...szóval Kedden megyek érdeklődni, h hogyan is van.Megkaptam bérletem.

Még 2 angollal Banbury-ből felvettem a kapcsolatot. Majd meglátom mi lesz, remélem nem olyan kiszámíthatatlanok, mint az időjárás.. Milyen is az idő...nekem jó..másoknak nem:-) Eső 10 percig, aztán napsütés, és így tovább.

Jővő héten vasárnap lesz aupair találkozó Londonban, és úgy döntöttem, h couchsurfingel keresek vkit, aki péntektől tud fogadni, és akkor körbejárom Londont...Ma kaptam a pozitív visszajelzést...

Jővő héttől már többet egyedül leszek a gyerekekkel, de 9-től suliban vannak 15-ig szóval akkor szabadidő, esetleg vasalás, vagy porszívózás, teregetés...nagyrészt ennyi szokott lenni..

Ja és anyuka is megdicsért, hogy milyen briliáns vagyok, mert mire hazaért a pizza melegen a sütőben várta, és meg volt terítve. Olyan jól esett, főleg mert megégettem a pizza-t:-P

És lelki világomról...folytatom a futást..és már nem fáradok el olyan könnyen, már gyorsítanom ekll, és úgy érzem ezzel, is hogy egyensúlyba kezdek jönni. Remélhetőleg hamarosan azért lesznek barátaim, és mindig lesz vmit tenni a  7végeken. És akkor megtalálom tényleg az egyensúlyom.. A családra ebben is biztosan számíthatok.

Legyen szépe hetek, és sok puszi ANGLIBÓL!!

 

The first week gone, and I still feel myself lucky.
So actually only on Friday was the day when I was alone longer time, because the mother was also away for longer time.
That time I had to put up my voice and to say somethings to the children more than 10 times,but I accounted to our time, so we didn't late from the school.
I asked from the mother that I have to wake up earlier, because usually everybody already ate, and maybe took shower, when I woke up, but no, she is so loose(its cool:-)) and she care of them untill I wake up.
She is so nice, kind, patient, and today we speak about the next week's plans. She notices everything, I like it. IT usefull for me too. I got a wonderfull family. Ohh yeep and Thoams(he is the biggest one, and usually I feel he say something because he wants to be just polite) said that I am their best aupair, that they have ever been.
I think it is because I watched the football match with him..and I support the same team.
so with Thomas maybe the football is common.. William teach me Tae Kune Do, and the little girl Isobel...she just like me because I am also girl:-)
And what else happened with me.. I went around in Chacombe. It wasn't so long time..pictures online..
Yesterday I went to the closest city to Banbury, and I spent my money...ok not all...pictures that I have bought...online:-))
Today I have met with a Hungarian guy, it was so good to go out, and to do something with somebody, and he is nice, kind guy, but he made me said, when we started to talk about ma English, and he said I can not use well the basic grammar too.:-( I have to learn so much:-((( Too much!!
He helped me so much, he took me around in the city, and show me every important (There are a lot of squirrels), and we have drunk together, and he has shown me a school, where there is English course for free.. I will check it on Tuesday.
I started to keep the contact with two other british people, I will see it...I hope the british people not like the wheather.
How is the wheather for me good, for others not...10 minutes rain, and after sunshine, and further like this.
The next weekend on Sunday there will be aupair meeting, and I looked for on couchsurf a person who can host me from Friday, and in this case I will be able to stay all weekend in London, and get maybe friend.
Today I Have got back a positive answer.
From the next week I will be more time alone with the children, but they are in the school from 9:30 till 15:00. so that time I have got free time. maybe I have to ironing, or hang out the clothes, or vaccuming.
And The mother also gave full marks for make ready the food, and table. I felt myself so good after it, I thought that I did mistakes, because I ahve burnt the pizza.:-) but no, she was happy cause of my help. And I am also happy:-)
And about my spirit..I continue running..and I don't become tired so early than before I did. I started to run faster. With this I also feel more balance. Hopefully I will have got friends, and the weekends all time there will be something to do, and after maybe I will find my balance. I am sure I can rely on the family in it.
Have a nice  week...lot of kisses from ENGLAND!!

 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://may-fly.blog.hu/api/trackback/id/tr413237113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

serene 2011.09.19. 18:41:41

Azt gondolom, hogy talán az anyuka véleménye a nyelvtudásodról sokkal mérvadóbb lehet:)

serene 2011.09.20. 15:41:08

Ez van:)
Ma pedig találkoztam Banbury-ben egy magyarral...jó volt csinálni vmit, kedves, barátságos, de lelombozódtam az angol tudásomról való megállapítása után...szóba jött, az angolom, és megkaptam a megjegyzést, h még az alap kezdő nyelvtant, sem használom jól. :-( Sokat kell tanulnom..nagyon sokat!

tonata 2011.09.20. 18:41:44

Olyan jó, h tudom, h veled lehet viccelődni, de amikor arra kell rájönnöm, h nem igazán értem a mérvadóbb szó jelentését, vagy másképp értem akkor nem is olyan jó:-)

adelheidsmith 2011.09.22. 22:01:01

Szia Drágám! :)
Rájöttem, hogy megint posztoltál... :D Minő felfedezés mi?! :D De a képeket láttam... XD
Puszi
süti beállítások módosítása