Írány a nagybetűs élet

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy ezen keresztül is barátaimmal ismerőseimmel tarthassam a kapcsolatot. Ja és persze ha valakit érdekel, az EVS, és Észtország, akkor itt olvashasson róla:-)

Friss topikok

Linkblog

2011.10.17. 14:13 tonata

egy kicsit lent, és fenn, Oxford, Cardiff/ I little bit down, and up, Oxford Cardiff

Sikerült elveszítenem egyensúlyom, és összezavarodni.. Vagyis csak azt vettem észre magamon, hogy fáradt vagyok, és elfelejtek dolgokat, amiket mrá tudnom kellene. kurzusok a gyerekeknek, kaját, csomagolok, de piát már csak uccso pillanatban,vagy apró házimunkákat..Volt tréningem is, most már tom, h a Burberry táskákat kétféle képpen festik, és  züldséges festékben 7 hétig kell állni hagyni, és a további müveletek...ezért olyan drága...meg mert, vannak olyan emberek, akik tényleg megveszik ennyiért is...hu és kapok 40 % kedvezményt nov végétől már 50 % lesz, szóval meg fogok tudni venni egy rúzst...ha belegdonolok, h a rúzs ára annyi mint Londonba, és vissza az út:-) Szóval tréningen voltam, össze kelett egyeztetnem a családdal, és így kivettem egy szabi napot, szóval már csak 4 nap szabadságom lesz...7végével 6 nap szabi.. Elmentem Oxfordba, és a múlt hétvéégn Eszternél aludtam, egyik magyar barátnőmnél...sok mindenben segített, és remélhetőleg segít is...nagyon jól éreztem magam, egy kicsit magyar közegben, és vmit csinálni, hiányzott, h valamerre menjek, és ne itt aludjak...másnap egyenest Oxford...váhhho fantasztikus város..oda akarok költözni...vagyis már azóta voltam Cardiffba, és most oda aakarok:-)szóval talán majd ahol találok munkát:-)...valamikor..jővőben...

sajna viszont nem sikerült senkivel sem találkoznom, és valahogy nem volt ekdvem sokáig maradnio, ekkor már nem voltam egyensúlyban...de őgy éreztem, h a turista könyv alapján igazából vletlen mindent megtaláltam...mert azért nem igazán a könyvet követtem, hanem csak mentem!:-)

Aztán ezen a 7végén még a boltból jeleztek, h nem kell kezdenem, és ajd hívnak...szerzősdés meg van, remélem, hogy jővő 7en már kezdhetek, de ezen a 7végén így elmentem Cardiff-ba Wales-be. Miért oda, mert egy szép nemzeti park van a közelben, de ami híres a goodhle szerint..:-) sajna  park távol van még Cardiff hoz is, de nem bántam meg, ert a város gyön yörű, és a szállásadóm nagyon kedves volt, nagyon élvezte,m ott lenni. Elmentünk kocsmába, meghívott egy sörre..(mert hát mondtam, h még nem ittam itteni sört, mármint Uk) aztán egy barátjának koncertje volt, után kajálda, és haza, forró csoki meletti beszélgetés, másnap reggel barátainál kajálás és kocsmába Wales Franciaország rögbi mérközés, és városnézegetés...pár órára (mive neki találkozója volt) kaptam térképet, és fedezhettem fel Cardiffot..képek nem adják átt a látványt..de már oda akarok költözni..élet, emberek, fiatalok, party, élet, élet, élet...aztán biciklivel a tengerhez, és vissza  astadion felé, ahol 61.000 ember szurkolt a Waleseknek, amit sajna elveszítettek...Rögbi világbajnokság van úgye..aztán főzés, egy kis sajtos, tejfölös tészta, és Rni gyors süti receptje:-) teázgatás, új fajta pokerezés,...Örülök, hogy ez a srác fogadott, mert nagyon sok mindenben hasonlóan gondolkodtunk, és vele is őszintén tudtam beszélgetni mindenről! Jól éreztem magam, és most talán ezzel visszakaptam egyensúlyom. majd meglátom a héten...

egy kedves kis történet...kerestem vmit a Isobel szobájában nem találtam, mire elkezdtem sírni,(mármint úgy tettem, mint aki..) és Isobel odajött és átölelt...simogatott...aztán még később, mikor már nem sírtam, megint átölelt, és megígérte, h megkeresi nekem...azóta is is keresi, de aranyos volt:-)

William...a csokibajnok..valahogy mindig a hátsó szobában találom, amikor viszza megyek a konyhába..úgyanis ott vannak a csokik...még a cipőjébe nem rejtett...de többször kell azt is csekkolnom.

Aj mait minden laklommal elfelejtettem...27 kg-val jöttem ki angliába...ez már meg sem kottyant, 22 kg táska után, amivel Olaszországban utaztam vonatról le, vonatra fel..

I could lose my balance, és be confused. I mean I felt tired myself all time, and I forgot things, those things, that I should know.
Some course for the children, I put food for them, but drink, just in the last minute, or some housework.I had got training, so now I know that the Burberry bags are painted in two different kind of techniques.
And in the vegetable paint, they live it over 7 weeks, and other stuff.. so on...the reason why its so expensive, and because basicly there are people, who buy it for lot of money. Huu I will get 40% discount, and from end of nov it will be 50% discount..cool I will be able to buy a lipstick. If I just thinking about the lipstic price is same
that travelling from her to London and back...váhoo..So I was on training, and in this case I had to use one day of my holidays, so I will have got just 4 days, and with weekends will be 6 days. .
I went to Oxford. And I visited one of my Hungarian friend, I slept there. she helped me  alot, and hopefully she will do it in the future too.I felt myself so good, a little bit cause of the hungarian language, and I could be out, and not sleep all time with the family.
the other day, directly, I went Oxford..váhoo it's fantastic city. I would liek to move there, ..actually since that time I have been in Cardiff, and now I would like to move there. so maybe I will find one place to live, where I will find job, in the future...

Unfortunatelly in Oxford I couldn't meet with anybody, and I hadn't got moode to stay there for long time, this time I wasn't in balance. But I feelt from the guide book, I have visited everything..almost:-) however, I didn't follow the book, just I went how my heart felt.
After form the shop, they said, I don't have to start in this weekend, so I organised a trip for Cardiff. I  wanted to go the one of the National Park, which is famous ..Google said. but is also far from Cardiff, but I don't mind, because I had got an amazing weekend. The city wonderfull, and really good person hosted me.
we went to drink beer to a pub.( I said to him I have never drunk Uk's beer, so he invited me) after a concert of his friend...restaurant, and good hot chocolate, and deep talking..Saturday, we visited his friend, where I got a fantastic breakfast, and after go pub, and watch the rugby worldcup, where Wales played, with France.
after city tour, couple of hours I went to discover cardiff alone, because he had got meeting, but he gave me map, and just couple of hours, to discover, after we went for cycling to the sea..sea is still amazing. the pictures not good enought to see, how is so beautifull Cardiff. Now I would like to move there.:-)live, people, youngsters, people, livel, livel, live:-)
we wnt to the Stadion, where 61.000 people suuport Wales, but unfortunatelly they lost. after cooking some little almost Hungarian food:-) I am happy because this guy could host me, because our mind is similar, and I could talk with him honestly, about everything. I felt so good myself, so I hope I  get back my balance. I will see in this week.
little kind story. I looked for somehting in Isobel1S room, and I didn't find, so I started to cry, I mean I did like who cry. and she gave me a big hug, and after when I stoped with crying, she again huged me and she said she will look for  me..she still look for:-) I mean she doesen't look for..
william the choco king...he is all time in the back room, where the chocos are. I have found chocos in everywhere in his clothes, anytime during the day, except in his shoes..I will have to check more safe.
Ohh that I all time forgot, I came to here with 27 kg...the reason why i didn't feel its yo heavy, becaue in Italy I went from train to train by 22 kg..5 weeks, to carry 22 kg..funny, but we did it with my friend!
nice day!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://may-fly.blog.hu/api/trackback/id/tr303309320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

serene 2011.10.17. 20:04:59

Nem lehet, hogy azért vagy szétcsúszva, mert túl gyorsan akarsz mindent? Nem lehet a dolgokat ennyire siettetni,adj időt magadnak arra, hogy egy-egy élményt betudj fogadni, feldolgozni.

adelheidsmith 2011.10.18. 18:10:23

Szia! :)
Szóval tiszta izomember leszel, mire újra látlak. :D A képeket majd nézem, bár az itthoni netem, nem az igazi.
Szeretlek! :D
Pusz
süti beállítások módosítása