Írány a nagybetűs élet

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy ezen keresztül is barátaimmal ismerőseimmel tarthassam a kapcsolatot. Ja és persze ha valakit érdekel, az EVS, és Észtország, akkor itt olvashasson róla:-)

Friss topikok

Linkblog

2011.09.14. 21:33 tonata

Mit mondhatnék, szerencsés vagyok! What can I say, I am lucky

Szóval sikeresen megérkeztem Hétfőn Londonba..olyan sikeresen, ahogyan mások nem nagyon a repülőn:-) Sztem én voltam az egyedüli, aki nem evet előtte, így az még az örvény sem tudott kifogni rajtam. Nem éreztem semmit a gyomromban holott nagyon erős örvénybe keveredtünk. Melettem a srác erősen kapaszkodott a karfába, és a leszállás után egy másik srác a szivére tette a kezét, és vmi ilyesmit mondott, végre, túl éltük:-) Legközelebb eszek, hogy élvezzem a túlélés pillanatát:))

Milyen is itt, meg a tali?anyuka nagy ölelés boldog pillanat, h végre tényleg itt vagyok, egyből a  volán hoz ültem volna természetesen. azt mondják egyszer majd megszokom, hogy másik oldalon van minden. Gyerekek...hmmm..öhmm.fura volt első tali, de nagyon illedelmesek, kedvesek, és tényleg semmi gond nincs velük, csak gyerekek..

Apukával keveset talizom, de már nem Skóciában lakik. Anyukával úgy érzem mindent meglehet beszélni, és mindenben a segítségemre van. Állandóan faggathatom mindennel, és türelmes, és azt halottam ritka a családoknál, de ismeri a kérlek szót...volt kitöl tanulni az illedelmet a gyerekeknek. Srácok nem beszédesek velem annyira, de Williammal megbeszéltük , hogy tanít nekem Tae Kune Do-t.

Lakás, elég nagy, és a szobám..huhhhaaa, ilyen szépet, és othhonosat, kényelmeset...szeretek mindig az ablakban ülni, és úgy csinálni vmi, na erre itt is van lehetőség...elosztót vennem kellett a töltőmhöz. van tv-m, hangszórom, telot kaptam, feltöltik havonta, mosakodási cuccaimba is beleszállnak. Buszbérletet Banbury be biztosítanak, de sulit még mindig nem találok, amit tudnék fizetni.

Jaj a lényeg...hhuhhu végre Anglia, ahol majd megértek mindent...vagy éppen semmit...há anyukát még csak csak, de boltokba, bankokba, és stb....háhá álomvilág....még jó hogy velem jött anyuka számlát nyitni, és fordított nekem...pár év3-5 és talán már vágni fogom  érteni angolt:-PP

lássátok milyen jó sorom van, ma megkaptam első heti fizum, és pénteken kapom a jővő hetit...előre adják, h legyen miből megélnem:-)

Ma végig jártuk Banbury-t. Anyuka mindent megmutatott, beletem regisztrálva orvoshoz, fogászatra, és számlám is lett.

Ja és ezért cserébe mit kell csinálni...gyerekeknek 10 x elmondani, h vedd fel a zokni, moss fogat, suliba vinni, és lefoglalni őket, bár pl srácok lefoglalják magukat, így inkább a kislánnyal vagyok délután. Srácokat úgy érzem még meg kell nyernem..magyarul srácokkal jövök ki jobban, de itt nem tom  szlengeket...és amugy sem értek semmit, amit mondanak.

Ja és  a kutyák lakásban vannak, szóval ehet több problémám lesz velük, mint a gyerekekkel. Bár ez nem új infó...

képek : www.indafoto.hu/tonata  

So I have arrived succesfully to London on Monday. It was succesfull for me , but not for the others. I haven't eaten before the travelling, so I was stronger than whirl. I didn't feel anything in my stomach, however the whirl was really strong. Near of me the guy keep the armrest so stronger, and after landin, an other guy put his hand on his heart, and he said somethin like Finally , we survived.
The next time I will eat, I want to feel the survive feeling:-))
How was the meeting, and how is here? with mother a big hug, both of us happy, that finally I am here.I almost sit automaticly to the wheel. The people said that, soon I will be ordinary to use the other side. Children...hmmm first it was strange, but they are kind, well-mannered, nice, and there is no problem with them, just they are children.

With the father I don't meet a lot, but he is also kind. He lives now with us, he doesen't work any more in Scotland. With mother I feel I can talk about everything, she help me in everything. I can ask her enytime, she is patient, and I heard in aupair family don't know the word "please" but she knows it. I know the children well mannered where is come from.
The boys are  not so talkative, but unfortunately more with me. However with William we talked that he will teach me Tae Kune Do
The house is big, and my room..huhhha , amazing, its so nice.I love to sit in the window, and here I can also do it.I had to by adapter to my mobile phone. I have got tv, loud -speker
I got phone, and they will put money on it every month. I will get monthly ticket to Banbury, but still I don't find English school.

By the way, already England, hwere I can understand eveyrthing....or not...the mother yes, but in the shop, banks, farmacy, hahha dreamworld, to understand anything. I was happy because the mother came with me to open bank account, and she translatedb to me:-) maybe 3-5 years and I will be able to understand it.

And to see how Is ma ylife so good: today I got my first salary, and on Friday, they will give for the next week, they pay all time for the next week:-)

Today we wre in Banbury, she showed me everythin, she registrated me to the doctor, to dentist, and so on.. everything is right.
And what I have to do...to say 10 tmes to the children , put on your shoes, and brush your teeth. take them to the school, and care a little bit of them, but not really for the guys, they care of themself. I think I have to do more If I would like to be in better contact with the guys, but here I can not use the slangs like in Hungary, where I have got beeter contact with the boys, and the most of time, I don't
understand whatb they said.

And the dogs in the house,(that is not new info) so maybe I will have got more problem with that:-))
Pictures: www.indafoto.hu/tonata  

and those who want to learn with this translation...no way, I don't translate by words...:-)

 my new mott(that I didn't write in in Hungarian in my blog:-P)

Be yourself, there is something that you can do, better than any other. Listen to the inward voice, and bravely obey that.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://may-fly.blog.hu/api/trackback/id/tr553228106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adelheidsmith 2011.09.15. 19:58:18

Szia! :) Na lám... csak megérted, hogy olvassam a blogod... Most már talán nem vagyok annyira babonás... :) Nos facen is írtam neked, meg mailt is... Remélem valamelyik csak eljut hozzád! :) Pusz

tonata 2011.09.15. 22:32:11

@adelheidsmith: Örülök, hogy olvasod a blogom, remélem majd rendszeressé válik ez a szokásod, ígérem próbálok rövid lenni, de mindig annyi mindent elmondanék, megosztanék, de azért sokszor nincs is idő rá:-( minden eljutott hozzám, köszönöm a segítséget, sok pusz nekd is!
süti beállítások módosítása