Írány a nagybetűs élet

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy ezen keresztül is barátaimmal ismerőseimmel tarthassam a kapcsolatot. Ja és persze ha valakit érdekel, az EVS, és Észtország, akkor itt olvashasson róla:-)

Friss topikok

Linkblog

2011.04.22. 21:32 tonata

amikor Magyarország jön közelebb hozzád

A főcímmel jelzem hogy Józsi megérkezett, és kéepaslapot is kaptam a családtól. Köszönet!

egyik nap voltam egy rádió felvételen, ahol egyik észt énekes vett részt, olyan családia közeg volt, mert kb mx 80 an lehettünk, és ingyenes volt! Neten lehet hallgatni pár számot sztem érdemes ezen a nyelven: Mari Pokinen!

Holnap saaremaa szigetére megyünk, ma pedig pár részt bemutattam Józsinak  a városból!

Részletek később, ha már ,lesz miről, most alvás, mert holnap korán kell kelni!

Kellemes ünnepeket!

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://may-fly.blog.hu/api/trackback/id/tr502848520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adelheidsmith 2011.04.23. 15:25:08

Sziasztok! :D
Na milyen Észtország pasi szemmel? A csajok sem szépek? Milyen volt a sziget?
Pusz Nektek!
süti beállítások módosítása