Írány a nagybetűs élet

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy ezen keresztül is barátaimmal ismerőseimmel tarthassam a kapcsolatot. Ja és persze ha valakit érdekel, az EVS, és Észtország, akkor itt olvashasson róla:-)

Friss topikok

Linkblog

2011.04.28. 20:47 tonata

míg le nem ülepszem, beszólni, vagy elszólni?!

A cím itt arra utal, hogy mennyi elszólásom van, a beszólás meg csak Józsitól jönnek:-) Én félrebeszélek, elszólok, ő pedig beszól!

Én velem minden rendben azon kivül hogy a fogorvosom egy fa.....fe...... és nem tud egy rohadt hibás fogat megtalálni...fáj a fogam, pedig ha Csabi bácsi kezelt akkor soha nem fájt,,, haza akarok menni Csaba bácsi fogorvosomhoz, de sztem addig még itt ell látogatni...Józsi manapság nagyon nagy szájjal rendelkezik, nagyon sokat beszólogat neem, túl sokat, és arról nem is beszélve, hogy a legérdekesebb szövege a huu láttad azt a vezetéket, az ilyen meg olyan hálózatú, huu de az ám ottan nincsen kis hazánkban, de amikor még a tengerpart helyett is azt fényképezi...huuhhhu, na szóval ha nem szólalna meg akkor jobb sorom lenne, mert főzni azt jól tud, szóval nuku fogyizás. Holnap jöhet a magyar Gyulyás...ja vagy Gulyás?! mert meghívtam a kollegákat egy kis paraszti lakomára pálinkával egybe kötve....na majd most megtanulok főzni, amit amugy már megdícsértek...megdícsérték főztjimet, és urmundiai kaját is tanultunk Józsival sütni, mert egyik barátnőm meginvitált! Jaj és hogy azért a szalonnákat, ledolgozzuk, elmegyünl a közeli parkba mindig futni, büszke vagyok magamra, hogy egyre kevesebet állok meg pihenni. Amugy 2 km szoktunk lefutni, de sztem ma kevesebb lesz, mert túl sok bennem a kaja:-)És ott még van szabadtéri edzőterem is, képek fenn!

Na asszem átadom a szót Józsinak: ha vkinek maugy kell még coki bármi, akkor csak utalás után beszélgetünk el róla!

Jahrá Józsi:

Akkor én kezdeném is azzal hogy van aki csak elgépelget dolgokat, de van mikor beszéd sem a tökéletes ez lenne Rena:-), Az eddig eltelt idő alatt sokat felejtett magyar ragzási képességekből:-). pl: coki, gyulyás, jahrá, stb:-))

És akkor kezdeném az első ja igen a vezetékek, az úgy volt hogy kb 12 képem van a távvezetékekről és 480 db a tengerpartról és a városokról, tehát amit állítanak fentebb az hazugság:-)  (Na ide fűznék még én Rena megegyzést, miszerint csak 12 kép van a vezetékekről, de amugy több van, csak ott azt mondta, hogy a házat fényképezte, mert milyen szar lerombolt, meg hogy mennyivel különböző, miközben igazából, úgy valójában, valóságot tükrözve, a vezetékeket , és a  szélenergia csinálo ba.....fasz....fényképezte!) Akkor folytatnám, ha nem fojtják belém a szót ( ami nem is igaz, mert én  REna nem szoktam ilyet csinálni:-)))) akkor újra folytatásba kezdek, tehát az "igazából és úgy valójában" rész után írás születésénél szem tanúja voltam a teljes tanácstalanságnak mivel mindig tudom hogy nekem van igazam:-)) ( Rena: ezt nem hiszem el, hogy így beszél, miközben ingyen szállása van, na majd ki mehet éjszaka a napsütötte jó időbe, ozst akkor lássa, hogy kivel, hogyan kell beszélni:-))) Najó abba hagyom mert még a parkban alszok a padon:-))), és ahogy rám nézett miközben ezt írta, félek, reszket minden porcicám:-)).

A második pont sokat beszélek, eme blog bejegyzésben is látszik hogy nekem van kb 4 mondatom és én beszélnék sokat???:-)  ( REna: de a te mondataid milyen hosszúak??))) Persze mert a te megjegyzéseid is benne vannak:-)), viszonylag csöndes vagyok ezt aki ismer tudja:-)))).

Észtország szép hely egyszer biztos ki kell próbálni télen is, de lehet majd csak nyugdíjas koromban, de így most tényleg szépen éledezik a város. Saremaa szigetén Renával kettesben feküdtünk........ a parton:-),vagy a vár mellett, de lehet mind a két helyen:-) maga a vár amiről képek fent vannak nagyon csodálatos látszik hogy nekik sikerül elég sok ilyen építményt megőrizniük. Az egész ország imázsa a középkort idézi, és rossz szemmel néznek az emberre, ha kanalat kérne az evéshez:-). De vissza is adom a szót Rena-nak mert látom rajta bántja hogy belé fojtottam a szót:-) Röviden kb ennyi akinek kellettek cuccok azoknak viszem, aki meg nem jelzett az nem kap semmit. Rena: nem is igaz!!!!!!

mindenkinek üdvözlet én hamarosan megyek haza, Rena meg majd egy picit később.

üdv Józsi

 

szóval ki is írt többet???!!

Te by Józsi!

na most már Józsi tetteiből tanulva, tudhatjátok, hogy leyznek egyes emberek letiltva a  blogomról!!!!!!!!!

Head Ööt!

Rena

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://may-fly.blog.hu/api/trackback/id/tr552862833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

serene 2011.04.29. 18:59:32

Nagyon aranyosak lehetek együtt:)
Tudom milyen érzés másokat nem hagyni beszélni,velem is gyakran előfordul:) Így aztán inkább Reni mentegetőzését értem meg. Még is csak jobb érzés azt állítani, hogy a másik teszi ezt:))))
Józsi várunk!!!

adelheidsmith 2011.04.30. 11:47:21

Hali! :D
Mennyi ideje is vagytok ti házasok? :P A vitázás már nagyszerűen megy! :P
Józsi csak óvatosan az árukkal, még a végén lekapcsolnak a vámon.
Rena szívem te meg verd ki a balhét a fogdokinál, ez nem állapot, üzenem neki, hogy ne várja meg, hogy kimenjek és személyesen intézzem el! XD Amúgy olvastam, hogy egy szegfűszeget kell elrágni, egy darabot, rohadt keserű, de állítólag segít.
Pusz Nektek!

tonata 2011.05.01. 18:59:40

Hát én nem ilyen házasságra vágyom!:-P
Köszi Reni a bátorítást, és köszi atanácsot, most kipróbálom.
Marika Józsi úton van, már otthon is lehet majdnem:-)
süti beállítások módosítása